Agenda et infos diverses

Agenda du père évêque

Des dates sont susceptibles de changement et cela indépendamment du Père Evêque. Que nos prières l'accompagnent à
travers ces voyages et ces visites pour que ces derniers soient une occasion de renouveau et de réconfort pour ceux qu'il visite

5-7 Jan : Visite pastorale Sirama

8-10 juin : Visite Pastorrale Christ-Roi Aumonerie Militaire
15-17 juin : Visite Pastorale Victoire Rasoamanarivo
22-24 juin : Visite pastorale Sacré Coeur Cathédrale

Dates à préciser plus tard
Mois sacerdotal-Conseil Pastoral
Chapitre Général des Soeurs
JMJ
Retraite des Soeurs Filles de la Charité Andapa

Le programme des temps forts jusqu’à Pâques dans le diocèse

“Puisse le Carême de cette Année Jubilaire être vécu plus intensément comme un temps fort pour célébrer et expérimenter la miséricorde de Dieu” (MV n°17)   4-5 mars : 1er vendredi du mois- 24 h pour le Seigneur- Remise du Reste de Mgr Courbet dans le caveau de la Cathédrale Eucharisitie à 6h - Pélerinage des consacrés- adoration- chemin de croix- conférence-confession... Eucharisite solennelle à 18h suivie d’une veillée de prières “L’initiative appelée « 24 heures pour le Seigneur » du vendredi et samedi qui précèdent le IVème dimanche de Carême doit monter en puissance dans les diocèses” (MV 17).    8-10 Mars : Réunion des Prêtres 10 Mars : Pèlerinage des prêtres-adoration-confession-Messe chrismale "Nous Prêtres, Etre Missionnaires de la Miséricorde c’est une responsabilité », car c’est « être en premier lieu les témoins du Christ et de sa façon d’aimer , de servir». (Homélie du Pape lors de l'envoi des Missionnaires de la Miséricorde)   13 Mars Pèlerinage de la Montagne des Français 19-20 Mars : Dimanche des Rameaux - JMJ et Pèlerinage des Jeunes du Secteur Nord "Pèlerins de la Miséricorde pour devenir missionnaires de la Miséricorde Divine"

Merci mamangy e !

MB THERESE DE L'ENFANT JÉSUS
SY ZELIE - LOUIS MARTIN Olontsambatra Ray amand-Reniny

Mbola mitohy hatramin'izao eto amin'ny Nosintsika Madagasikara ny famangian' ny "reliques" n'i Masimbavy Thérèse de L'enfant Jésus sy ny Ray aman-dReniny Zélie sy Louis Martin Olontsambatra, nanomboka ny faha 01 volana jolay ka hatramin'ny 22 septambra.

Tsy  latsa-danja tamin'izany  ny diosezin'Antsiranana izay toerana faharoa nandalovan'izy ireo taorian'ny diosezin'Antananarivo.
Ka isaorantsika Andriamanitra fa tamin'ny finoana sy am-piombonana vavaka tanteraka isika mianakavy OloAraiky tamin'ny fandraisana azy telo mianaka.

ATOLOTRA ETO IREO SARY MIHETSIKA (VIDEO)  ny PELERINAGE
niarahantsika tamin'izy telo mianaka

Samedi 04 Juillet 2015 :  Messe à la Cathédrale

1ère partie messe à la cathédrale, cliquer ici

2ème partie messe à la cathédrale, cliquer ici

3ème partie messe à la cathérdrale, cliquer ici

NY HIRA FILAMATRA tamin'ny famangian'izy telo mianaka, tsindrio eto

Entintsika ambavaka ny famangian'izy telo mianaka mba hitondra fahasoavana ho antsika tsirairay avy, hananantsika fahatsoram-po sy feno fitiavana an'i Jesoa tahaka an'i Mb Terezy, ary koa hitondra fahasoavana ho an'ny fianakaviana (eglizy kely), sy ny diosezy manontolo.

Marihina fa mandritra ny volana "sacerdotal", volana voatokana hihaonan'ireo pretra ao amin'ny diosezy miaraka amin'ny eveka izao famangian'i Mb Thérèse sy ny Ray aman-dReniny izao. Mb Thérèse moa araka ny fantantsika dia tena manam-pitiavana manokana ho an'ny pretra. Koa mivavaka isika mba hitondra fahasoavana lehibe ho an'ireo pretrantsika izany rehetra izany ka haniraka azy ireo ho apostoly masina hizara ny hafalian’ ny Vaovao amin’ny toerana rehetra andefasan’ny Tompo azy. Ankinintsika amin’ny Fo Masin’i Jesoa Mpiaro ny Diosezintsika ary amin’i Masina Maria Mpanjakavavin’ny Apostoly.

Paroisse Tanambao Antsiranana

Ny Paroasy Notre-Dame de l'Assomption Tanambao
dia faly manasa antsika mianakavy tsy an-kanavaka
mba handray anjara amin'ny